AR-GE İnovasyon Destek ve Teşvikleri Danışmanlığı Sertifika Programı

Eğitim Süresi

36 Saat

Eğitim Tarihi

4-19 Şubat 2023

Cumartesi ve Pazar günleri

10:00-17:00

Eğitim Ücreti

3.000.-TL

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %25 indirim 

MLP Care Personellerine %20 indirim 

Zeytinburnu Belediyesi Personellerine % 20 indirim 

Eyüpsultan Belediyesi Personellerine % 20 indirim 

OHSAD üyelerine %20 indirim 


*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

Eğitim Ücreti

3000₺ (KDV Dahil)

Kayıt İşlemleri

EFT-Havale Ödeme Yöntemi

İyzico ile 5 Taksit İmkanı

Kayıt formunu eksiksiz doldurup aşağıda ödeme bilgileri bulunan hesap numarasına EFT, Havale ya da İyzico taksit ile ödemenizi gerçekleştirip dekontu PDF formatında e-mail atmanız gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Hesap Adı: İSÜ TEKNOLOJİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME İNOVASYON VE DANIŞMANLIK A.Ş.
Fibabanka (Topkapı Şubesi)

IBAN NO: TR830010300000000034050877  

Açıklama: Katılımcı Adı Soyadı - Eğitim Adı

Eğitim Yeri

Online Eğitim - Zoom

AR-GE İNOVASYON DESTEK VE TEŞVİKLERİ DANIŞMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI-LİDERLİK VE YÖNETİM AKADEMİSİ

Günümüzde her işletme gerekli yatırımlar sayesinde hemen her şeyi üretebilir hale geldi. Ancak rekabet ortamında ürünlerin müşteri gözünde farklılaşması ve tercih edilir hale gelmesi için diğerlerinden daha üstün özelliklere sahip olması gerekir. Katma değer olarak adlandırılan bu üstün özellikler ise AR-GE çalışmaları ile ürüne bilgi, teknoloji ve emek katarak sağlanabilmektedir. Günümüz rekabet ortamında AR-GE çalışmaları yapmayan veya stratejileri içerisinde AR-GE çalışmaları bulunmayan şirketlerin yaşama şansları ve karlılıkları giderek azalmaktadır.  Ülkemizde faaliyet gösteren işletmelerin AR-GE İnovasyon projelerine mali destek sağlayan pek çok ulusal ve uluslararası destek programı yürütülmektedir. İşletmelerin bu destek programları hakkında bilgi sahibi olmaları kendilerine rekabet avantajı sağlayacak proje fikirlerini hayata geçirmek için ihtiyaç duyacakları mali desteğe ulaşmaları açısında kritik önem taşımaktadır. Bu eğitimin amacı katılımcılara ulusal ve uluslararası proje destek programlarını tanıtmak, bu programlar hakkında detaylı, doğru ve güncel bilgi kaynaklarına ulaşma yollarını göstermek, kendi işletme yapılarına ve proje fikirlerine uygun destek programını seçme yeteneğini kazandırmak ve bu proje formlarının nasıl doldurulacağını öğretmektir.

Kayıt Ol / Ödeme Yap

Genelde Devlet Destekleri, Özelde ise Ar-Ge destekleri ile ilgili bilgi edinmek ve yenilikçi Ar-Ge projelerini hayata geçirmek isteyen şirketlerin Ar-Ge Yöneticileri ve Proje Sorumluları. Kariyerlerine Ar-Ge Destekleri Danışmanlığı’nı eklemek isteyenler ve yenilikçi fikirlere sahip girişimci ve girişimci adayları.

  • Ar-Ge ve İnovasyon Kavramları
  • Proje Önerisi Hazırlarken Dikkat Edilecek Konular
  • KOSGEB Destekleri
  • KOSGEB Proje Başvuru Formu Üzerinde Uygulamalı Çalışma
  • TÜBİTAK TEYDEB Destekleri
  • TÜBİTAK TEYDEB Proje Öneri Formu Üzerinde Uygulamalı Çalışma
  • TÜBİTAK TEYDEB Ar-Ge Projesi Yürütme (Teknik ve Mali Rapor Hazırlama)
  • TTGV Destekleri
  • Maliye Bakanlığı Ar-Ge Teşvikleri
  • Ticaret Bakanlığı Destekleri
  • Kalkınma Ajansı Destekleri
  • Uluslararası Projeler
  • EUREKA, EUROSTARS Projeleri
  • EUREKA, EUROSTARS Projeleri Başvuru Formu Üzerinde Uygulamalı Çalışma
  • AB Çerçeve Programları
  • Horizon EUROPE
  • EIC programları
  • Pathfinder ve Accelerator (Eski KOBİ Aracı) Programları
  • Accelerator (Eski KOBİ Aracı) Programı Projeleri Başvuru Formu Üzerinde Uygulamalı Çalışma
  • Destekleyici Belgeler ve Bilgi Kaynakları

“Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir. Devamlılık şartını sağlayarak sınavdan başarı elde edemeyen katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

Dr.Şefik Naci Adalılar

1974 Yılında Ankara’da doğdu. İlköğreniminden sonra orta ve lise öğrenimine Özel Arı Lisesi’nde devam etti. 1991’de buradan mezun olan Adalılar, aynı yıl girdiği İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1996’da mezun oldu. 2005 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yüksek Lisans Programı’ndan (MBA) mezun oldu. Daha sonra Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı’nda doktora eğitimini tamamladı.

1996 yılından itibaren eğitmen olarak Turizm Geliştirme Vakfı’nda çalışmaya başlayan Ş. Naci Adalılar, 2004 yılından itibaren Turizm Geliştirme Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi ve Vakıf Eğitim koordinatörü olarak 2016 yılına kadar görev almıştır. 2000 yılından itibaren çeşitli firma ve resmi kurumlarda danışmanlık görevi yapmış, birçok AB, üniversite ve sivil toplum örgütü projelerinde eğitmenlik ve koordinatörlük görevlerinde de bulunmuştur. KOSGEB Uygulamalı Girişimcilik Eğitimlerinde de eğitmen olarak görev alan Adalılar, KOBİ’lerde ve Üniversitelerde Girişimcilik, Stratejik Planlama, Pazarlama Yönetimi, Kalite eğitmenliği ve danışmanlıkları yapmaktadır. TÜBİTAK İş Geliştirme mentoru ve AB KOBİ Mentoru havuzlarında da yer alan Adalılar, iş dünyasına yönelik zaman yönetimi, toplantı teknikleri, takım oluşturma ve yönetme, etkili iletişim, yaratıcı karar alma ve problem çözme seminerleri de vermiştir. Adalılar’ın işletme ve turizm alanında çeşitli yayınları da bulunmaktadır. Nisan 2008’de “Türkiye’de Turizm Pazarlaması ve Yeni Stratejiler” isimli kitabı yayımlanmıştır. “Bir Destinasyon Olarak Ekoköyler” isimli kitabı şu anda yayıma hazırlanmaktadır. İş hayatına kurucusu olduğu Lodestar Business Solutions firmasında Yönetim Danışmanı, Eğitmen ve Girişimci Mentoru olarak devam eden Adalılar aynı zamanda birçok kuluçka merkezinin mentor havuzundadır.

Ş. Naci Adalılar’ın çalışma ve araştırma alanlarının başında Girişimcilik, İşletme Yönetimi, Pazarlama, Turizm ve e-ticaret uygulamaları gelmektedir.


Bilgi Formu

Eğitim Süresi

36 Saat

Eğitim Tarihi

4-19 Şubat 2023

Cumartesi ve Pazar günleri

10:00-17:00

Eğitim Ücreti

3.000.-TL

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %25 indirim 

MLP Care Personellerine %20 indirim 

Zeytinburnu Belediyesi Personellerine % 20 indirim 

Eyüpsultan Belediyesi Personellerine % 20 indirim 

OHSAD üyelerine %20 indirim 


*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

Kayıt İşlemleri

EFT-Havale Ödeme Yöntemi

İyzico ile 5 Taksit İmkanı

Kayıt formunu eksiksiz doldurup aşağıda ödeme bilgileri bulunan hesap numarasına EFT, Havale ya da İyzico taksit ile ödemenizi gerçekleştirip dekontu PDF formatında e-mail atmanız gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Hesap Adı: İSÜ TEKNOLOJİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME İNOVASYON VE DANIŞMANLIK A.Ş.
Fibabanka (Topkapı Şubesi)

IBAN NO: TR830010300000000034050877  

Açıklama: Katılımcı Adı Soyadı - Eğitim Adı

Eğitim Yeri

Online Eğitim - Zoom