Pragmatik Bir Vizyoner Olarak CFO – Üst Düzey Finans Yöneticisi Sertifika Programı

Eğitim Süresi

72 saat (9 gün)

Eğitim Tarihi

14 Aralık 2019 -17 Ocak 2020

Cumartesi - Pazar

Eğitim Ücreti

3.888 TL (KDV Dahil)

Eğitim Yeri

İstinye Üniversitesi Topkapı Kampüsü


Pragmatik Bir Vizyoner Olarak CFO – Üst Düzey Finans Yöneticisi Sertifika Programı

Bu eğitim programımızın birincil amacı finans alanında kariyer hedefleyen ve deneyim sahibi
olan orta ve üst düzey yöneticilerin en üst düzey finans yöneticisi (CFO) olmalarını
sağlamaktır. Bunun için hazırlanan 72 saatlik eğitimle, ticari odaklılık bilincine sahip, karar
verme aşamasında finansal bakış yetkinlikleri yüksek, vizyoner, uluslararası düzeyde finans
yöneticisi seviyesine ulaşmış CFO’lar olabilmeleri için teknik bilgilerini, liderlik vasıfları ile
birlikte nasıl kullanacakları öğretilecektir.

 

  • En az üç yıl finans alanında çalışmış yöneticiler,
  • Şirket üst düzey finans yöneticileri,
  • Orta düzey mali işler yöneticileri,
  • Mali müşavirler.

1.Modül 

Finansal Raporlama, Planlama, Performans Yönetimi ve Kontrol

• Finansal Raporlama
• Planlama, Bütçe ve Tahmin
• Performans Yönetimi
• Maliyet Yönetimi
• İç Kontrol

2. Modül

Finansal Karar Verme

• Finansal Tablo Analizi
• Kurumsal Finans
• Karar Verme Analizi
• Risk Yönetimi
• Yatırım Kararları
• Profesyonel Ahlak

 

Model: Sınıf içi eğitim ve simülasyonlar

Teknik gereksinimler: İnternet bağlantısı ve projeksiyon

Eğitime katılımcıların laptopları ile birlikte gelmeleri istenmektedir.

“Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir.

SERHAN BERKER

Serhan Berker, 1967 yılında İstanbul’da doğdu. Sırasıyla Avusturya Lisesi’ni ve Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümünü bitirdi. 2006 – 2008 yılları arasında Preston Üniversitesi Alabama’da Executive MBA’ni online olarak tamamladı. Finansal Raporlama yolu ile İç Kontrol’ün sağlanması üzerine tezini verdi.

2007 yılında SMMM belgesi aldı.

İş hayatına üniversite döneminde kokartlı rehber olarak başladı. Finans alanında ise 1993 yılında çalışmaya başladı. Sırasıyla; 

İktisat Bankası / Menkul Pazarlama Uzmanı

Telsim / Finans Müdürü

Telsim / Ticari Operasyonlar Müdürü

Real Hipermarketler Zinciri / Finansal Kontrol Müdürü

Axa Assistance / Finans Direktörü

TTNET A.Ş. / Mali İşler Direktörü

CNR Holding / Grup CFO

Berker Danışmanlık Şirketi / Danışman

Sony Pictures Television Network Türkiye / CFO olarak çalıştı.

Bu görevleri sırasında, Telsim’de 65 şirketin SAP’e geçişini sağlayan ekipte yer aldı. TNNET A.Ş.’nin Acar işler departmanını sıfırdan kurdu. TTNET A.Ş.’nin 3.5 ayda danışmansız olarak SAP’ye geçişini sağladı.  Axa Assisstance döneminde 3 yıl kadar Türkiye dışında Belçika’da da Operasyon yönetti. Ayrıca Axa Assistance Türkiye’nin ortak Avrupa muhasebe sistemine entegrasyonunu sağladı. Türkiye’de belki de bir ilk olarak Mali İşler Departmanının Toplam Kalite Yönetimine entegrasyonunu sağladı.

Profesyonel yaşamının yanında danışmanlık işlerine de devam etti. Erciyes Çelik Boru, Martı Otelcilik ve Hayat Kimya gibi şirketlere finansal danışmanlık yaptı.

Kendi şirketini yönettiği dönemde 2 adet holding kurdu. 6 adet satın alma ve birleşme gerçekleştirdi. EXPO 2016 bilgi işlem ve alt ve üstyapısını kuran konsorsiyumun mali danışmanlığının yaptı. Kendi yazmış olduğu Metrics Management adlı finansal analiz programı ile ağırlıklı olarak yurtdışı şirketlere finansal değerleme hizmetleri sundu.

SMMM olarak TURMOB Bağımsız Denetim ve Yeni Türk Ticaret Kanunu Eğitmeni olarak dersler Verdi.

Sony Pictures Television Network Türkiye’de 2.5 yıl çalıştıktan sonra ise profesyonel çalışma hayatından ayrıldı. Halen çeşitli şirketlere danışmanlık yapmakta ve eğitim, seminer ve sunumlar vermektedir.


SEMA BEKÇİ

1976 İstanbul doğumludur. Marmara Üniversitesi Muhasebe, Anadolu Üniversitesi İşletme, Anadolu Üniversitesi Sağlık Kurumları İşletmeciliği Bölümleri ve en son Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Muhasebe Denetimi Yüksek Lisans mezunudur.

1991 yılında Ticaret Lisesi Stajyeri olarak Muhasebe mesleğine adım attı. Lise ve Üniversite yıllarında Mali Müşavirlik Ofislerinde çalıştı. Daha sonra özel şirketlerde Muhasebe Şefi, Müdürü, Mali İşler Koordinatörü gibi pozisyonlarda görev yaptı. 2011 yılında Mali Müşavirlik Ofisini kurdu. Halen Bakırköy’de Mali Müşavirlik ve Mali Danışmanlık hizmeti vermektedir.

İSMMMO Akademi Yönetim Kurulu Üyeliği, İSMMMO ve TÜRMOB Eğitmenliği, Bağımsız Denetim Komitesi ve Basel II Komitesi üyeliği, İlçe Temsilci Yardımcılığı gibi görevlerin yanında Mali Müşavirler Derneği Zeytinburnu Şb. Denetleme Kurulu Başkanlığı görevlerini icra etmiştir. Halen TESMER Eğitmeni olarak görev yapmakta olan Sema Bekçi, bir çocuk annesidir ve İstanbul’da ikamet etmektedir.


DR. ŞEFİK NACİ ADALILAR

1974 Yılında Ankara’da doğdu. İlköğreniminden sonra orta ve lise öğrenimine Özel Arı Lisesi’nde devam etti. 1991’de buradan mezun olan Adalılar, aynı yıl girdiği İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1996’da mezun oldu. 2005 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yüksek Lisans Programı’ndan (MBA) mezun oldu. Daha sonra Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı’nda doktora eğitimini tamamladı.

1996 yılından itibaren eğitmen olarak Turizm Geliştirme Vakfı’nda çalışmaya başlayan Ş. Naci Adalılar, 2004 yılından itibaren Turizm Geliştirme Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi ve Vakıf Eğitim koordinatörü olarak 2016 yılına kadar görev almıştır. 2000 yılından itibaren çeşitli firma ve resmi kurumlarda danışmanlık görevi yapmış, birçok AB, üniversite ve sivil toplum örgütü projelerinde eğitmenlik ve koordinatörlük görevlerinde de bulunmuştur. KOSGEB Uygulamalı Girişimcilik Eğitimlerinde de eğitmen olarak görev alan Adalılar, KOBİ’lerde ve Üniversitelerde Girişimcilik, Stratejik Planlama, Pazarlama Yönetimi, Kalite eğitmenliği ve danışmanlıkları yapmaktadır. İş dünyasına yönelik zaman yönetimi, toplantı teknikleri, takım oluşturma ve yönetme, etkili iletişim, yaratıcı karar alma ve problem çözme seminerleri de veren Adalılar’ın işletme ve turizm alanında çeşitli yayınları bulunmaktadır. Nisan 2008’de “Türkiye’de Turizm Pazarlaması ve Yeni Stratejiler” isimli kitabı yayımlanmıştır. “Bir Destinasyon Olarak Ekoköyler” isimli kitabı şu anda yayıma hazırlanmaktadır. İş hayatına Yönetim Danışmanı, Eğitmen ve Girişimci Mentoru olarak devam eden Adalılar evli ve bir çocuk babasıdır. İstanbul’da ikamet etmektedir. AB KOBİ Mentorluğu akreditasyonuna da sahip olan, Ş. Naci Adalılar’ın çalışma ve araştırma alanlarının başında Girişimcilik, İşletme Yönetimi, Pazarlama, Turizm ve e-ticaret uygulamaları gelmektedir.