Sağlık Kuruluşlarında Denetim ve Risk Yönetimi Eğitimi

Eğitim Süresi

36 saat (5 hafta)

Eğitim Tarihi

 Planlanıyor 

Eğitim Ücreti

2.000 TL 

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %25 indirim  

MLP Care çalışanlarına %20 indirim  

Zeytinburnu Belediyesi Personellerine % 20 indirim  

Eyüpsultan Belediyesi Personellerine % 20 indirim  

OHSAD üyelerine %20 indirim  


*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

Eğitim Ücreti

2000₺ (KDV Dahil)

Eğitim Yeri

Online

Sağlık Kuruluşlarında Denetim ve Risk Yönetimi Eğitimi

Bu programın temel amacı, sağlık kurumlarının faaliyetlerini sürdürürken, yönetim kararlarına esas olan çeşitli raporların doğru, zamanında ve eksiksiz olarak hazırlanarak, bu faaliyetleri düzenleyen yönerge ve kurallara uygun davranıldığının, belirlenmesinde katılımcılara denetim gözüyle bakış açısı kazandırarak performanslarını yükseltmektir.
Sağlık sektörünün mali olarak yönetilmesinin zor olduğu bu dönemde, sağlık işletmesi içerisinde yer alan her birimde oto-kontrol mekanizmasının nasıl kurulacağını yöneticilere öğreterek kayıp ve ihmalden doğan mali kayıpların önüne geçmeye yönelik sistemleri öğretmek.
Kurulan bu iç kontrol sisteminin işlerliliğinin ve sürekliliğinin kontrol edilmesini sağlayacak, sağlık işletmesinin her yönünü görebilecek denetim alanında uzman personeli yetiştirmek.

Kayıt Ol / Ödeme Yap

Sağlık işletmelerinde mali işler, finans-muhasebe, iş geliştirme, faturalandırma, yatan/ayaktan hasta hizmetleri bölümlerinde çalışanlar,

Orta düzey yöneticiler,

Doktorlar & Hemşireler,

Sağlık sektöründe kariyer hedefi olan en az lisans mezunu veya 1 yıl içinde mezun olabilecek durumda olan lisans öğrencileri bu programa katılabilir.

  • İşletmenin varlıklarını korumak,
  • Yolsuzlukları ve yanlışlıkları önlemek ve bulmak,
  • Muhasebe kayıtlarının doğruluğunu ve güvenirliliğini sağlamak,
  • Finansal bilgilerin zamanında hazırlanmasını sağlamak,
  • İşletme faaliyetlerinin yönetim politikalarına uygunluğunu sağlamak,
  • Neden Denetim?
  • Gelir Artışı, Karlılığın Arttırılması, Varlık Verimliliği, Organizasyonel Etkinlik
  • İnceleme ve Soruşturma Arasındaki Farklar 
  • Kurumsal Yönetimin Üçlü Savunma Hattı İç Kontrol, İç Denetim, Risk Yönetimi
  • Denetimin Organizasyondaki Yeri
  • Hangi Departmanlar Denetlenecektir
  • Denetimde İç & Dış Kaynak
  • Denetim & Denetçi
  • Denetçi Performans Kriterleri
  • Denetleme Konuları
  • Hastane HBYS Sisteminin Denetimdeki Yeri
  • Muhasebe ve Finans Denetimi
  • Hasta Hizmetleri Denetimi
  • Anlaşmalı Kurumlar Denetimi
  • Medikal Muhasebe (Kurumsal Faturalama) Denetimi
  • Satınalma ve Stok Yönetiminin Denetimi
  • Doktor Sözleşmeleri ve Hakediş Denetimi
  • İnsan Kaynakları Denetimi
  • Taşeron Hizmetleri Denetimi
  • Kurumsal İletişim ve Pazarlama Denetimi
  • Raporlama ve Simülasyon

Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir.

2.000 TL 

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %25 indirim  

MLP Care çalışanlarına %20 indirim 

Zeytinburnu Belediyesi Personellerine % 20 indirim  

Eyüpsultan Belediyesi Personellerine % 20 indirim 

OHSAD üyelerine %20 indirim  


*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

 

EFT-Havale Ödeme Yöntemi

İyzico ile 5 Taksit İmkanı

Kayıt formunu eksiksiz doldurup aşağıda ödeme bilgileri bulunan hesap numarasına EFT, Havale ya da İyzico taksit ile ödemenizi gerçekleştirip dekontu PDF formatında yüklemeniz gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Hesap Adı: İSÜ TEKNOLOJİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME İNOVASYON VE DANIŞMANLIK A.Ş.
Fibabanka (Topkapı Şubesi)

IBAN NO: TR830010300000000034050877  

Açıklama: Katılımcı Adı Soyadı - Eğitim Adı

 

Dilek Azgun

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olan Dilek Azgun, profesyonel iş yaşamına Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğü'nde Saymanlık Müdürü olarak başladı. Kurucu olarak 5 yıl görev yaptığı Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden sonra   5 yıl da Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde   çalışarak sağlık sektöründeki deneyimlerini güçlendirdi. Kamuda edindiği tecrübelerini, özel sektörden gelen iş teklifleriyle pekiştiren Azgun; sırasıyla Samsun Akademi Duyum Tıp Merkezi ve Fizik Tedavi Hastanesi’nin    açılışlarında Finans Direktörü olarak görev yaptı. İstanbul’a Medicana Sağlık Grubu’ndan aldığı teklif ile geçiş yapan Azgun; Beylikdüzü Medicana İnternational Hastanesi’nin inşaat projesinden başlayarak, tüm süreçlerinde kurucu yönetici olarak 6 yıl görev yaptıktan sonra, yeniden yapılanma sürecinde Hisar İnterxontinetal Hospital’da Denetim Direktörü  ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yaptı. Sağlık sektörüne genç nesillerin kazandırılmasına katkı sağlamak amacıyla, Arel Üniversitesi Öğretim Görevlisi olarak Medikal Muhasebe konusunda dersler verdi. 31 yılı aşan kurumsal deneyimini sektörün geniş kesimleriyle buluşturmak üzere, Dilek Azgun Danışmanlık ve İç Denetim Şirketini kurdu.  Şirket bünyesinde, sağlık kurumlarına ve hekimlere "Stratejik Planlama ve Denetim Danışmanlığı" hizmeti sunmaktadır. Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği üyesi olan Dilek Azgun, bir kız çocuk annesidir.

 


Dr.Öğr.Üyesi Nezih Varol

Nezih Varol lisans eğitimini 1984 yılında Trakya Üniversitesi (Cerrahpaşa Tıp Fak.), tıpta uzmanlığını 1996 yılında Adalet Bakanlığı Adli Tıp Kurumu ve doktora eğitimini 1996 yılında Cumhuriyet Üniversitesi halk sağlığı alanında tamamlamıştır. Alanına dair birçok yayını bulunmakla birlikte, yüksek lisans ve doktora tezleri de yürütmektedir. Çeşitli üniversitelerde lisans, lisansüstü düzeyde eğitimler vermekte ve İstinye Üniversitesi’nde de hem lisans hem de yüksek lisans programında sağlık hukuku ve mevzuatı dersini vermektedir.

Araştırma Alanları: Sağlık Hukuku ve Mevzuatı, Adli Tıp


Dr.Mustafa Işık

Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Sağlık İdaresi Bölümünde 2000 yılında tamamlayan Mustafa IŞIK, yüksek lisansın eğitimini 2003 yılında Marmara Üniversitesi Sağlık Kurumları Yönetimi Programı’nda tamamlamıştır. Doktorasını Okan Üniversitesi Sağlık Bilimler Enstitüsü Sağlık Yönetimi Bölümü’nde 2019 yılında tamamlamıştır. 2019 yılında İstinye Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Sağlık Yönetimi Bölümü’nde Misafir Dr. Öğretim Üyesi olarak ders vermeye başlamış ve akademik hayatına devam etmektedir. 2000-2002 Yılları arasında Özel 29 Mayıs Hastanesinde gece müdürü olarak iş hayatına başlamış, 2002-2003 yılları arasında İstanbul Esnaf Hastanesinde İşletme Müdürü olarak görev yapmıştır. 2003-2008 yılları arasında Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Müdür Yardımcısı olarak çalışmıştır. 2008 yılında Medicalpark Sağlık Grubunda çalışmaya başlayan IŞIK, MLPCARE Tedarik Zinciri Direktörü olarak halen görevine devam etmektedir. TÜSMOD Sağlık Sektörü Başkanlığı görevini de yürüten  IŞIK, evli ve 3 çocuk babasıdır.


Dr.Banu Bican

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nden mezun olan Banu Bican, yüksek lisansını İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim ve Organizasyon Bölümü’nde tamamlamıştır. 2000 yılında Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesi’nde profesyonel kariyerine başlamış, 10 yıl aynı kurumda çalıştıktan sonra, sırasıyla Medical Park Sağlık Grubu Kurumsal Pazarlama ve İletişim Müdürü ve Hisar Intercontinental Hospital Kurumsal iletişim ve Pazarlama Direktörlüğü görevlerinde bulunarak, toplam 18 yıllık sektör tecrübesine sahiptir. 2016 yılında başladığı İşletme Yönetimi Doktora Programı’na Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı’nda (tez aşamasında) devam etmektedir. Banu Bican ayrıca, Özel Hastaneler ve Sağlık Kurumları Derneği (OHSAD) Akademi Eğitmenidir ve Sağlık ve Sigorta Yöneticileri Derneği’nin de üyesidir. İstinye Üniversitesi kadrosuna 2018 yılında katılan Banu Bican, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu yanı sıra İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi bünyesinde Sağlık Yönetimi Bölümü’nde Sağlık Kurumlarında İletişim, Sağlık Sektöründe Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Sağlık Kurumları Pazarlaması dersleri vermektedir.

Araştırma Alanları: Sağlık Hizmetlerinde Pazarlama Yönetimi, Sağlık Hizmetlerinde İletişim Tasarımı, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Sağlık Kurumlarında Kurumsal Sürdürülebilirlik ve itibar Yönetimi

 


Serdal Serin

1983 İstanbul’ da doğdu. Sağlık sektörüne 2001 yılında Ataköy hastanesinde başladı. Daha sonraki yıllarda Anlaşmalı kurumlar müdürü olarak 2011 yılına kadar görevine devam etti. Bu süre içerisinde 2007 yılından sonra SGK süreçlerinde ve mevzuatlarının uygulanmasında aktif olarak rol oynadı. 2009 yılında Tümhasad derneğinde Genel sekreter olarak görev yaptı. Birçok eğitim, seminer, sertifika programları ve konferanslar düzenledi. 2011 yılında MLPCARE Sağlık grubuna geçerek merkezi faturalama süreçlerinde Grup Müdürü olarak görev yaptı. Sektörün en büyük sağlık grubunda Kurumsal Faturalama ve SGK Sözleşme süreçlerinin yönetimi, kontrolü ve denetiminden sorumlu olup, Hali hazırda Sabider YK üyesi ve Ohsad yönetim kurulunda çalıştığı kurumu temsilen yer almaktadır. 2018 Aralık ayından itibaren de görevlerine ek olarak Bahçeşehir Üniversitesi Göztepe Medicalpark hastanesinde Genel Müdür olarak görevini yürütmektedir.


Bilgi Formu

Eğitim Süresi

36 saat (5 hafta)

Eğitim Tarihi

 Planlanıyor 

Eğitim Ücreti

2.000 TL 

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %25 indirim  

MLP Care çalışanlarına %20 indirim  

Zeytinburnu Belediyesi Personellerine % 20 indirim  

Eyüpsultan Belediyesi Personellerine % 20 indirim  

OHSAD üyelerine %20 indirim  


*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

Eğitim Yeri

Online