Uygulamalı Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi

Eğitim Süresi

48 saat (6 hafta)

Eğitim Tarihi

6-7 Kasım 2021

13-14 Kasım 2021

20-21 Kasım 2021

27-28 Kasım 2021

4-5 Aralık 2021

11-12 Aralık 2021

Eğitim Yeri

Online

Uygulamalı Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi

Yeni medya ve dijitalleşen iletişim yaklaşımı ekseninde dijital pazarlama ile ilgilenen, bu alanda merakı olan, sosyal medya konusunda içerik ve deneyime sahip olmak isteyen herkesin temel düzeyde bilgi almasını sağlayarak, sonraki uzmanlaşma adımları öncesinde doğru bir temel oluşturmayı ve katılımcıları gelecek planları için iyi bir dijital pazarlama nosyonuna sahip olacakları şekilde eğitmeyi amaçlamaktadır.

Özellikle temel bilgilerin ötesinde, verilen bu bilgileri gerçek şirket ve marka verileri üzerinden uygulamalar yaparak deneyimlemeyi ve pratik kazandırmayı bir ayrıcalık olarak sunmaktadır.

Bilgi Formu

Pazarlama sorumluları

Kurumsal iletişim sorumluları

Dijital ajanslarda çalışanlar

E-ticaret sektöründe çalışanlar

  • Dijital Pazarlama’nın tanımı, unsurları ve gelişimi. Konvansiyonel ve Dijital Pazarlama’nın benzer ve farklı yönleri, avantaj ve dezavantajları
  • Dijital pazarlamada reklam modelleri – Banner, Search, Video vb
  • Dijital pazarlamada TARGETING: Hedefleme
  • UYGULAMA: Google Ads paneli üzerinden yeni bir kampanya oluşturma ve hedefleme yöntemi belirleme.
  • Performans ölçüm parametreleri – Volume, Impression, Click, Conversion, Action.
  • UYGULAMA: Gerçek bir kampanyaya ait verileri yorumlama.
  • Ücretlendirme ve performans dönüşüm metrikleri – CPM, CPC, CPA vb.
  • UYGULAMA: Gerçek bir kampanyaya ait perfromans metriklerini inceleme ve yorumlama.
  • SEO Kavramı– Arama motoru optimizasyonu: Kavramın tanımı ve temel bileşenler
  • SEO performans kriteri olarak SERP
  • (SERP) – Arama motorlarında listelenmek için gerekli olan unsurlar (Title, Meta-Description, h1-h2-h3 başlıklar vb.)
  • SEO Analiz Araçları (SEMRUSH, Ahrefs, Similarweb vb.)
  • Bir dijital pazarlama mecrası olarak sosyal medya.
  • Influencer Marketing – Social Marketing ve S-Commerce kavramları.
  •  Ektileşim, beğeni ve paylaşım gibi performans ölçüm (engagement) metrikleri.
  • Facebook ve Instagram Reklamları. Sosyal medya kampanyası oluşturma adımları.
  • UYGULAMA: Gerçek bir kampanyaya ait verileri yorumlama.
  • Site Analiz Araçları – Google Analytics’e genel bir bakış

Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir.

Devamlılık şartını sağlayarak sınavdan başarı elde edemeyen katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

2850 TL KDV Dahil

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %20 indirim (2.280 TL)

Erken kayıt %20 indirim (2.280 TL)

*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

EFT-Havale Ödeme Yöntemi

Kayıt formunu eksiksiz doldurup aşağıda ödeme bilgileri bulunan hesap numarasına EFT, Havale yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirip dekontu PDF formatında yüklemeniz gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Hesap Adı: İSÜ TEKNOLOJİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME İNOVASYON VE DANIŞMANLIK A.Ş.
Fibabanka (Topkapı Şubesi)

IBAN NO: TR830010300000000034050877  

Açıklama: Katılımcı Adı Soyadı - Eğitim Adı

Online Ödeme Yöntemi

Kayıt formunu eksiksiz doldurup ödeme bilgilerini eksiksiz girmeniz gerekmektedir.

*** Online eğitime giriş için gerekli olan link ve diğer bilgiler, eğitim öncesinde ayrıca mail olarak tarafınıza gönderilecektir.

Dr. Öğr. Üyesi Naim Çetintürk

Yerel ve uluslararası reklam ajanslarında Philips, Unilever Food Solutions, Nutella, Kinder, KIA gibi uluslararası ve THY, Turkcell, TTNET, Lassa, Bridgestone, Ziraat Bankası, Yataş gibi yerel birçok markanın pazarlama iletişimi kampanyalarını hayata geçirdikten sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu'nda başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde pazarlama müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. Bir yandan Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini tamamlarken, aynı zamanda Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürü görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 2'si ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 3 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. 1998 yılından bu yana dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda halen iLab Holding bünyesinde yer alan arabam.com'da CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerinin yanı sıra Google Ads, Analytics ve Microsoft E-commerce gibi sertifikasyonlara sahip olup Reklam Yaratıcıları Derneği üyesidir. Altın Örümcek ve The Hammer Awards gibi çeşitli dijital pazarlama ve reklam yarışmalarında jüri üyeliği görevleri üstlenmiştir.


Eğitim Süresi

48 saat (6 hafta)

Eğitim Tarihi

6-7 Kasım 2021

13-14 Kasım 2021

20-21 Kasım 2021

27-28 Kasım 2021

4-5 Aralık 2021

11-12 Aralık 2021

Eğitim Yeri

Online