Uygulamalı Google ADS Arama Motoru Reklamcılığı Sertifika Programı

Eğitim Süresi

48 saat (6 hafta)

Eğitim Tarihi

09-10 Ocak 2022 (09:00-13:00)

16-17 Ocak 2022 (09:00-13:00)

23-24 Ocak 2022 (09:00-13:00)

30-31 Ocak 2022 (09:00-13:00)

05-06 Şubat 2022 (09:00-13:00)

12-13 Şubat 2022 (09:00-13:00)

Eğitim Yeri

Online

Uygulamalı Google ADS Arama Motoru Reklamcılığı Sertifika Programı

Günümüzde şirketlerin en çok rekabet ettiği reklam mecralarından olan arama motorları her geçen gün konvansiyonel reklam bütçesini geride bırakan dijital pazarlama reklam mecraları arasında en popüler ve tercih edilen seçeneklerden biridir. Arama motoru reklamcılığı denince %95 Pazar payı ile sektörü domine eden Google bu alanda öne çıkmaktadır. Program, arama motoru reklamcılığını (SEM – Search Engine Marketing) A’dan Z’ye öğrenmek isteyen ve bu alanda yeterince uygulama yaparak öğrenme imkanı bulamayan herkesi uzmanlaştırmayı hedeflemektedir. Sektörde yüksek ücret ile istihdam edilen dijital pazarlama profesyonellerinin kurumlar tarafından en çok arama motoru reklamı tecrübesi olanlar tercih edilmektedir. Bu nedenle program bu alana eğilen herkesi geliştirmeyi planlamaktadır.

Bilgi Formu

Dijital ajanslarda çalışanlar,

İşletmelerin pazarlama departmanlarında çalışanlar,

İşletmelerin/markaların reklam ve halkla ilişkiler yetkilileri/sorumluları

  • Google Ads Paneli’ne giriş – Hesap Oluşturma
  • Hesap ayarlama – Kullanıcı ekleme – MCC Hesap Kavramı
  • Kampanya Türleri – Arama, GDN, Video, App vb.
  • Kampanya Öncesi Pazar Araştırma ve Veri Toplama Yaklaşımları: Hacim Araştırma, Anahtar Sözcük Planlama
  • Hedefleme Türleri: Anahtar Sözcük, Pazar, İlgi Alanı ve Remarketing vb. Hedefleme yaklaşımları
  • Arama Ağı Kampanyası
  • Kampanya oluşturma
  • Kampanya ayarlarını gerçekleştirme
  • Reklam grubu belirleme
  • Anahtar Sözcük ekleme
  • Hedef Kitle Seçimi
  • Reklam Uzantıları
  • GDN (Görüntüleme Ağı) Kampanyası
  • Kampanya oluşturma ve ayarları belirleme
  • Reklam grubu belirleme
  • Kreatif görsel türleri
  • Görsel seçimi ve URL hedefleme
  • Hedef Kitle Seçimi
  • Reklam Uzantıları
  • Video Reklam Kampanyası
  • Kampanya oluşturma ve ayarları belirleme
  • Reklam grubu oluşturma
  • Video kampanya seçenekleri
  • Kreatif seçimi ve URL hedefleme
  • Hedef Kitle Seçimi
  • Uygulama İndirme Kampanyası
  • Kampanya oluşturma ve ayarları belirleme
  • Reklam grubu oluşturma
  • Uygulama kampanya seçeneklerini belirleme
  • Banner ve içerik seçimi ve URL hedefleme
  • Hedef Kitle Seçimi
  • Kampanya sonuçlarını değerlendirme ve optimize etme
  • Optimizasyon Yaklaşımları
  • ROI ve ROAS hesabı ve kampanya devam kararı

Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir.

Devamlılık şartını sağlayarak sınavdan başarı elde edemeyen katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

3700 TL KDV Dahil

İSÜ öğrenci ve mensuplarına %20 indirim (2.960 TL)

Erken kayıt %20 indirim (2.960 TL)

*** Söz konusu indirimden faydalanabilmek için istenilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak ibraz edilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde kayıt işlemleriniz tamamlanmayacaktır.

EFT-Havale Ödeme Yöntemi

Kayıt formunu eksiksiz doldurup aşağıda ödeme bilgileri bulunan hesap numarasına EFT, Havale yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirip dekontu PDF formatında yüklemeniz gerekmektedir.

Ödeme Bilgileri

Hesap Adı: İSÜ TEKNOLOJİ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME İNOVASYON VE DANIŞMANLIK A.Ş.
Fibabanka (Topkapı Şubesi)

IBAN NO: TR830010300000000034050877  

Açıklama: Katılımcı Adı Soyadı - Eğitim Adı

Online Ödeme Yöntemi

Kayıt formunu eksiksiz doldurup ödeme bilgilerini eksiksiz girmeniz gerekmektedir.

*** Online eğitime giriş için gerekli olan link ve diğer bilgiler, eğitim öncesinde ayrıca mail olarak tarafınıza gönderilecektir.

Dr. Öğr. Üyesi Naim Çetintürk

Yerel ve uluslararası reklam ajanslarında Philips, Unilever Food Solutions, Nutella, Kinder, KIA gibi uluslararası ve THY, Turkcell, TTNET, Lassa, Bridgestone, Ziraat Bankası, Yataş gibi yerel birçok markanın pazarlama iletişimi kampanyalarını hayata geçirdikten sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu'nda başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde pazarlama müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. Bir yandan Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini tamamlarken, aynı zamanda Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürü görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 2'si ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 3 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. 1998 yılından bu yana dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Aynı zamanda halen iLab Holding bünyesinde yer alan arabam.com'da CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerinin yanı sıra Google Ads, Analytics ve Microsoft E-commerce gibi sertifikasyonlara sahip olup Reklam Yaratıcıları Derneği üyesidir. Altın Örümcek ve The Hammer Awards gibi çeşitli dijital pazarlama ve reklam yarışmalarında jüri üyeliği görevleri üstlenmiştir.


Eğitim Süresi

48 saat (6 hafta)

Eğitim Tarihi

09-10 Ocak 2022 (09:00-13:00)

16-17 Ocak 2022 (09:00-13:00)

23-24 Ocak 2022 (09:00-13:00)

30-31 Ocak 2022 (09:00-13:00)

05-06 Şubat 2022 (09:00-13:00)

12-13 Şubat 2022 (09:00-13:00)

Eğitim Yeri

Online