Eğitim Süresi
5 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim Tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi
Bu program, işletmelerin pazarlama stratejisinden marka oluşturma stratejisine, marka konumlandırması belirleme ve marka değeri yaratacak marka unsurlarını belirleme, marka değeri yaratacak pazarlama ve bütünleşik marka iletişimi programlarını oluşturma, marka performansını ölçme ve yorumlama, marka değerini geliştirme ve sürdürme, marka yöneticisinin ve marka değerini korumakla görevli reklam ajansı ile diğer pazarlama iletişimi uzmanlarının bu kapsamda görevleri; marka sadakati yaratma politikaları, yeni ürün sunumu ve marka genişletme stratejileri, farklı pazar kesimlerinde ve global pazarlarda marka yönetimi konularında katılımcılara bilgi kazandırmayı hedefler.
Eğitim Süresi
5 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim Tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi