Eğitim Süresi
5 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim Tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi
Bu program, işletmelerin pazarlama stratejisinden marka oluşturma stratejisine, marka konumlandırması belirleme ve marka değeri yaratacak marka unsurlarını belirleme, marka değeri yaratacak pazarlama ve bütünleşik marka iletişimi programlarını oluşturma, marka performansını ölçme ve yorumlama, marka değerini geliştirme ve sürdürme, marka yöneticisinin ve marka değerini korumakla görevli reklam ajansı ile diğer pazarlama iletişimi uzmanlarının bu kapsamda görevleri; marka sadakati yaratma politikaları, yeni ürün sunumu ve marka genişletme stratejileri, farklı pazar kesimlerinde ve global pazarlarda marka yönetimi konularında katılımcılara bilgi kazandırmayı hedefler.
1.GÜN:
STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ VE YENİ TRENDLER – 6 SAAT
1. Oturum: Pazarlama Kavramları
2. Oturum: Stratejik Marka Yönetimi ve Konumlandırma
2.GÜN:
STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ
3. Oturum: Pazarlama İletişimi ve Sosyal Medya Yönetimi
4. Oturum: CRM ve Müşteri Değeri – Kullanıcı Deneyimi Tasarımı
3.GÜN:
ULUSLARARASILAŞMA VE ELEKTRONİK MARKA STRATEJİSİ YÖNETİMİ - 6 SAAT
5. Oturum: Uluslararasılaşma ve Dünya Markası Yaratmak
6. Oturum: E-Markalaşma Stratejisi Yönetimi
4.GÜN:
MARKALAŞMA VE YAŞAM TARZI - 6 SAAT
7. Oturum: Lüks Markalaşma
8. Oturum: Gelecek Trendlerinin Belirlenmesi
5.GÜN:
FİKRİ MÜLKİYET VE MARKA DEĞERLEME - 6 SAAT
9. Oturum: Marka Patent ve Fikri Mülkiyet Hakları Yönetimi
10. Oturum: Marka Değerleme ve Marka Yönetimi Performans Ölçümü ve İyileştirme Stratejileri
- Eğitimin sonunda katılımcılar, Marka kavramlarını öğrenme ve uygulama Ürün ve Marka yönetim bilgisini kullanma ve farklılıklarını anlamaKüresel pazarda marka farkındalığı ve konumlandırma stratejilerini belirleme Kültürlerarası tüketim faktörlerini anlayarak sürdürülebilir markalaşmayı anlayabilmek Marka yönetimini değişen trend ve teknolojilere adapte edebilme yetisine sahip olmak Markalaşmayı seçili örnekler üzerinden değerlendirme ve tartışma yetisine sahip olma gibi konularda kendilerini geliştirirler.
- Her düzey yönetici
- Takım liderleri ve departman yöneticileri, üst düzey yöneticiler
PROF.DR. FIGEN YILDIRIM
Pazarlama alanında Profesör ünvanı ile üniversitelerde görev yapmaktadır. Birçok lisans ve lisansüstü programın tasarım, müfredat geliştirme ve kalite iyileştirme süreçlerinde bizzat yer almaktadır. Uluslararası ticaret, pazarlama, markalaşma, öğrenme, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme başta olmak üzere birçok Avrupa Birliği, kalkınma ajansı ve kamu projesinde uzman veya koordinatör olarak yer almıştır. Özel sektörde kapsamlı deneyimine sahip olup, ağırlıklı olarak Hızlı Tüketim Ürünleri olmak üzere çeşitli sektörlerde çalışmıştır. Araştırma alanları tedarik zinciri yönetiminde sürdürülebilirlikte pazarlama, perakende sektörü, sağlık turizmi, uluslararası ticaret, dijital pazarlama ve marka yönetimidir. Birçok farklı alanda iş geliştirme uzmanı ve marka danışmanı olarak hizmet vermeye devam etmektedir
ÖMER ŞENGÜLER
ÖMER ŞENGÜLER Global Magic Brands danışmanlık şirketinin (2011) kurucusu olan Ömer Şengüler, marka mimarlığı ve iş yönetimi konusunda 35 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Ömer Şengüler, tam hizmet ajansı olan PANEL Reklam Ajansı’nın (1986), Türkiye’de ilk belediye otobüsleri reklamlarının ve durak reklam ağının yaratıcısı olan MAGIC İletişim Açıkhava Reklam Ajansı’nın (1994) ve MARS Prodüksiyon şirketinin (1994) kurucusu olup 2000 yılında şirketlerindeki hisselerini Amerikan Clear Channel Inc.’a başarıyla satmış bir girişimcidir. Ömer Şengüler, 2002 yılında kurduğu SESS Gıda girişimiyle besi hayvancılığı ve kırmızı et paketleme şirketini de 2007 yılında Kazakistan merkezli bir yatırım fonuna satmıştır. Markalaşma uzmanlığı geçmişinde Afyonkarahisar Valiliği, Avitaş Motorsports, Bellona, BMC Otomotiv, Bridgestone, CarrefourSa, Cipso, Citroen, Coca Cola, Galatasaray Spor Kulübü, Golden Lady, Golf Dondurma, İstanbul 2010 AKB Ajansı, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbul Ticaret Odası, İstanbul Proje Kordinasyon Birimi, İstikbal, LCWaikiki, Meteksan Savunma, Milka, Nokia, Pepsi, Pineng, Slovenya Turizm Bakanlığı, SporX, Tamek, TCDD Taşımacılık, Teleskop.com, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türk Hava Yolları ve Ülker gibi birçok ulusal ve küresel marka için marka mimarlığı, pazarlama, reklam, iletişim ve markalaşma hizmetleri sunmuştur. İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü’nde “Küresel Markalaşma”, “Marka Girişimi”, “Moda & Lüks Marka Yönetimi” ve “Kriz & Marka Yönetimi” Yüksek Lisans dersleri vermektedir ayrıca MARKA OL E Mİ? Kitabının yazarıdır. Ömer Şengüler, iki kız babası olup iyi düzeyde İngilizce ve Arapça bilmektedir.
DOÇ. DR. EVRİM İLDEM DEVELİ
İstinye Üniversitesi'nde tam zamanlı akademisyendir. 2000 yılında Marmara Üniversitesi Siyasal Bilgiler ve Uluslararası İlişkiler Fakültesi'nden mezun oldu. 2003 yılında İstanbul Ticaret Üniversitesi'nde Uluslararası Ticaret alanında yüksek lisans derecesini tamamladı. 2008 yılında ise Marmara Üniversitesi'nden Pazarlama alanında İşletme alanında doktora derecesini aldı. Uluslararası Pazarlama, Stratejik Pazarlama, Tüketici Davranışı, İnovasyon ve Marka Yönetimi konularında dersler vermektedir. Ayrıca bazı üniversitelerde de pazarlama ve rekabet edebilirlik dersleri vermektedir. Akademik çalışmaları pazarlamada sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik, dijital pazarlama, CRM, girişimcilik, uluslararası pazarlama ve marka yönetimi üzerinedir.
DOÇ.DR. ALPARSLAN KELLECİ
Pazarlama alanında Doçent ünvanı ile İstinye Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi'nde görev yapmaktadır. Stratejik Pazarlama Yönetimi, Tüketici Davranışları ve Dijital Pazarlama derslerini lisans ve lisansüstü düzeyde vermektedir. Yaklaşık 20 yıllık pazarlama ve iş geliştirme alanındaki kapsamlı tecrübesine sahip olan Kelleci, özel sektörde çeşitli şirketlerde yönetici pozisyonlarında çalışmıştır. Akademik kariyerinde ise tüketici davranışları, sürdürülebilir tüketici davranışı ve değişen müşteri trendlerine göre strateji oluşturma üzerine araştırmalar yapmaktadır. Pazarlama teorisi alanında da akademik çalışmaları bulunmaktadır. Dr. Kelleci, pazarlama ve marka yönetimi konularında birçok uluslararası öğrenciye eğitim vermekte ve sektöre yönelik danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. İş geliştirme ve strateji alanındaki bilgi birikimi ile firmalara değer yaratma stratejileri konusunda rehberlik etmektedir. Akademik çalışmaları, saygın pazarlama dergilerinde yayımlanmış olup, sektöre katkıları ile tanınan bir akademisyendir.
BORA YARGIÇ
Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme lisans, Marmara Üniversitesi Muhas ebe Finans Bilim Dalında Yüksek Lisans (MBA), İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Pazarlama-Marka Değerlemesi ve Şirket Değeri üzerine doktora (PhD) yapmaktadır. Dünyanın dört büyük denetim şirketi (Big Four) arasında yer alan Ernst&Young ve KPMG şirketlerinde denetim ve danışmanlık alanında 23 yıllık çalışma deneyimi olan Bora YARGIÇ, Yünsa Kumaş A.Ş.'de CFO'luk görevlerinde bulunmuştur. SPK'ya tabi halka açık ve çok uluslu şirketlerin denetim, danışmanlık, birleşme, devir ve vergi yapılanmalarının yeniden planlanması ve danışmanlığı, bütçe ve raporlama, IFRS, yatırımcı ilişkileri, Marka Değeri ve Şirket Değerlemesi konularında birçok projede yer almış olup bu alanda kapsamlı tecrübeye sahiptir. CPA, SPK Level 3, SPK/KGK Bağımsız Denetçi lisanslarına sahip olan Bora YARGIÇ, şirket içi ve şirket dışı birçok seminer ve eğitimde eğitimci olarak görev almış, KPMG'de L&D liderliği yapmıştır. Mesleki dergilerde yayımlanmış bilimsel makaleleri ve 1 kitabı bulunmakta olan Bora YARGIÇ aynı zamanda spor ekonomisti, Yeni Birlik Gazetesi ve Bloomberg Businessweek Finans ve Ekonomi yazarıdır.
Eğitim Süresi
5 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim Tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi