Eğitim Süresi
3 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs
Uluslararası pazarlar, uluslararası ticaret, ekonomi ve finans alanlarını odağında bulunduran Küresel Pazarlama ve Dış Ticaret Yönetimi programının temel amacı, yöneticilere uluslararası ticaretin temel fonksiyonlarını kapsayan ve uluslararası ticaretin belirli alanlarında uzmanlaşmaya imkân sağlayacak etkin ve verimli üst düzey bir eğitim vermektir.
Uluslararasılaşmayla birlikte ticari sınırların ortadan kalktığı ve rekabetin uluslararası boyutta yaşandığı bir ortamda Küresel Pazarlama ve Dış Ticaret Yönetimi alanında eğitimli iş gücü oluşturmak önemli bir yetkinlik konumundadır.
Bu programda, işletmelerin küreselleşme kavramına yönelik bakış açılarının geliştirilmesiyle birlikte, dijitalleşme, uluslararası pazarlama yöntemleri, dış pazar araştırması, uluslararası finansman kaynakları, uluslararası denetim süreçleri, ihracat-ithalat yönetimi gibi orta-üst düzey yöneticilerin ihtiyaçlarına yönelik teorik ve pratik bilgi birleşimi yer almaktadır.
KÜRESEL MARKA VE PAZARLAMA YÖNETİMİ KAVRAMI
- Türkiye ve Dünya Ekonomisine Bakış
- Stratejik Marka Yönetimi ve Uluslararası Pazarlama
- Dijital Pazarlama Yönetimi
DIŞ TİCARET YÖNETİMİ
- Dış Pazar Araştırması
- İhracat ve İthalat Yönetimi
- Tedarik Zinciri Yönetimi ve Uluslararası Lojistik Yönetimi
ULUSLARARASI PİYASALAR
- Kurumsal Risk Yönetimi ve İç Denetim
- Uluslararası Ticaretin Finansmanı
- Sermaye Piyasaları ve Finansal Yönetim
• Her düzey yönetici
• Takım liderleri ve departman yöneticileri, üst düzey yöneticiler
• Dış ticaret kuramlarını ve temel kavramlarının anlaşılması
• İthalat ve ihracat işlemlerini tanımlanması
• Dış ticarette ödeme yöntemlerinin kavranması
• Dış ticarette teslim şekillerinin kavranması
• Dış ticarette kullanılan belgeleri tanımlanma
PROF.DR. FIGEN YILDIRIM
Pazarlama alanında Profesör ünvanı ile üniversitelerde görev yapmaktadır. Birçok lisans ve lisansüstü programın tasarım, müfredat geliştirme ve kalite iyileştirme süreçlerinde bizzat yer almaktadır. Uluslararası ticaret, pazarlama, markalaşma, öğrenme, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme başta olmak üzere birçok Avrupa Birliği, kalkınma ajansı ve kamu projesinde uzman veya koordinatör olarak yer almıştır. Özel sektörde kapsamlı deneyimine sahip olup, ağırlıklı olarak Hızlı Tüketim Ürünleri olmak üzere çeşitli sektörlerde çalışmıştır. Araştırma alanları tedarik zinciri yönetiminde sürdürülebilirlikte pazarlama, perakende sektörü, sağlık turizmi, uluslararası ticaret, dijital pazarlama ve marka yönetimidir. Birçok farklı alanda iş geliştirme uzmanı ve marka danışmanı olarak hizmet vermeye devam etmektedir.
Eğitim Süresi
3 Gün
Eğitim Tarihi
Eğitim tarihi duyurulacaktır.
Son Başvuru Tarihi:10 Ocak 2025
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs