Stratejik Zaman Yönetimi

Eğitim Süresi

1 Gün - Online / Yüz yüze

  • 2 Saat (Eğitim) + 1 Saat (Soru – Cevap)

Eğitim Tarihi

21 Nisan 2025

Eğitim Kontenjanı

20 Kişi

Eğitim Yeri

İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs

Zaman yönetimi yaklaşımlarından zaman yönetimi tekniklerine, zaman tuzaklarından zaman kavramlarına kadar oldukça kapsamlı bir müfredata sahip olan eğitim sırasında uygulanan “Zaman Yönetimi Testi”yle de katılımcılar zamanı doğru ve etkin kullanmaya dair kişisel durumlarını bilimsel çerçevede deneyimleme imkanına sahip olacaktır.

 Zaman Yönetimine Giriş
o Zaman Yönetimine Başlarken
o Zaman Yönetimi Nedir?
 Zaman Yönetimine Dair Kavramlar
o Zaman Nedir?
o Yönetim Nedir? 
o Zaman Çeşitleri 1.0 
 Geçmiş Zaman
 Şimdiki Zaman
 Gelecek Zaman
o Zaman Çeşitleri 2.0 
 Objektif Zaman
 Subjektif Zaman 
 Biyolojik Zaman
 İktisatta Zaman
 İşletmede Zaman
 Sosyolojik Zaman
o Zaman Yönetimi Nedir? 
o Zaman Yönetimi Aşamaları Hangileridir? 
 Planlama Aşaması 
 Yönetim Aşaması
 Denetim Aşaması
 Zaman Yönetiminin Faydaları 
 Zaman Tuzakları 
 Zaman Yönetimi Nasıl Yapılır 
 Zaman Yönetimi Matrisi 
 Dipnot 

 A’dan Z’ye stratejik zaman yönetimi eğitimi 
 Zaman yönetimine dair akademik bilgi
 Zaman yönetimine dair aktüel bilgi
 Zaman tuzaklarına karşı önlem alma becerisi 

 Zamanı iyi kullanmak isteyen lise ve üniversite öğrencileri, yeni mezunlar 
 Zamanı etkili kullanmak isteyen sektör profesyonelleri ve akademisyenler
 Üst düzey yöneticiler, departman yöneticileri, 
 CEO’lar 
 Girişimciler 
 Kişisel gelişim hedefinde olanlar
 Danışmanlık yapan uzmanlar 

  • Tüm katılımcılara Branding Türkiye Yayınları’ndan çıkan Derleme adlı e-kitap serisi hediye edilecektir.

Eğitimin sonunda Katılım Belgesi verilecektir.

Mürsel Ferhat Sağlam

16 Nisan’da İstanbul’da doğmuştur. İskiliplidir. Ajans Paradise’ın ve Branding Türkiye’nin kurucusu ve yöneticisi olan Sağlam, dijital markalaşma, sosyal medya, içerik pazarlaması, girişimcilik, yeni medya, marka yönetimi, dijital pazarlama ve online itibar yönetimi olmak üzere uzmanlık alanlarına yönelik akademik ve sektörel birçok ulusal ve uluslararası çalışma gerçekleştirmiştir. Akademik kariyerinin yanı sıra kurumsal ve kamusal 200’den fazla markaya danışmanlık yapmış olan Mürsel Ferhat Sağlam, aynı zamanda “Dijital Markalaşma”yı kavramsallaştırarak sosyal bilimler ve pazarlama literatürüne kazandırmıştır.


Bilgi Formu

Eğitim Süresi

1 Gün - Online / Yüz yüze

  • 2 Saat (Eğitim) + 1 Saat (Soru – Cevap)

Eğitim Tarihi

21 Nisan 2025

Eğitim Kontenjanı

20 Kişi

Eğitim Yeri

İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs