Eğitim Süresi
1 Gün - Online / Yüz yüze
- 2 Saat (Eğitim) + 1 Saat (Soru – Cevap)
Eğitim Tarihi
21 Nisan 2025
Eğitim Kontenjanı
20 Kişi
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs
Zaman yönetimi yaklaşımlarından zaman yönetimi tekniklerine, zaman tuzaklarından zaman kavramlarına kadar oldukça kapsamlı bir müfredata sahip olan eğitim sırasında uygulanan “Zaman Yönetimi Testi”yle de katılımcılar zamanı doğru ve etkin kullanmaya dair kişisel durumlarını bilimsel çerçevede deneyimleme imkanına sahip olacaktır.
Zaman Yönetimine Giriş
o Zaman Yönetimine Başlarken
o Zaman Yönetimi Nedir?
Zaman Yönetimine Dair Kavramlar
o Zaman Nedir?
o Yönetim Nedir?
o Zaman Çeşitleri 1.0
Geçmiş Zaman
Şimdiki Zaman
Gelecek Zaman
o Zaman Çeşitleri 2.0
Objektif Zaman
Subjektif Zaman
Biyolojik Zaman
İktisatta Zaman
İşletmede Zaman
Sosyolojik Zaman
o Zaman Yönetimi Nedir?
o Zaman Yönetimi Aşamaları Hangileridir?
Planlama Aşaması
Yönetim Aşaması
Denetim Aşaması
Zaman Yönetiminin Faydaları
Zaman Tuzakları
Zaman Yönetimi Nasıl Yapılır
Zaman Yönetimi Matrisi
Dipnot
A’dan Z’ye stratejik zaman yönetimi eğitimi
Zaman yönetimine dair akademik bilgi
Zaman yönetimine dair aktüel bilgi
Zaman tuzaklarına karşı önlem alma becerisi
Zamanı iyi kullanmak isteyen lise ve üniversite öğrencileri, yeni mezunlar
Zamanı etkili kullanmak isteyen sektör profesyonelleri ve akademisyenler
Üst düzey yöneticiler, departman yöneticileri,
CEO’lar
Girişimciler
Kişisel gelişim hedefinde olanlar
Danışmanlık yapan uzmanlar
- Tüm katılımcılara Branding Türkiye Yayınları’ndan çıkan Derleme adlı e-kitap serisi hediye edilecektir.
Eğitimin sonunda Katılım Belgesi verilecektir.

Mürsel Ferhat Sağlam
16 Nisan’da İstanbul’da doğmuştur. İskiliplidir. Ajans Paradise’ın ve Branding Türkiye’nin kurucusu ve yöneticisi olan Sağlam, dijital markalaşma, sosyal medya, içerik pazarlaması, girişimcilik, yeni medya, marka yönetimi, dijital pazarlama ve online itibar yönetimi olmak üzere uzmanlık alanlarına yönelik akademik ve sektörel birçok ulusal ve uluslararası çalışma gerçekleştirmiştir. Akademik kariyerinin yanı sıra kurumsal ve kamusal 200’den fazla markaya danışmanlık yapmış olan Mürsel Ferhat Sağlam, aynı zamanda “Dijital Markalaşma”yı kavramsallaştırarak sosyal bilimler ve pazarlama literatürüne kazandırmıştır.
Eğitim Süresi
1 Gün - Online / Yüz yüze
- 2 Saat (Eğitim) + 1 Saat (Soru – Cevap)
Eğitim Tarihi
21 Nisan 2025
Eğitim Kontenjanı
20 Kişi
Eğitim Yeri
İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs