Yeni Ekonomi ve Dijital Pazarlama Yönetimi

Eğitim Süresi

2 Gün

Eğitim Tarihi

07 Nisan 2025

Eğitim Yeri

İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs

Bu program, işletmelerin dijitalleşme çabalarıyla birlikte süreçlerin iyileştirilmesine yönelik seviye tespit bilgisiyle birlikte, yeni ekonomik araçların tanıtıldığı, veri analizinin etkin ve verimli bir şekilde kullanılmasına yönelik yöntemlerin anlatıldığı, dijital pazarlama araçlarına yönelik stratejilerin nasıl oluşturulacağı bilgisini içermekte olan ve işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda dinamizmini koruyan bir program olma özelliğini taşımaktadır.

Yeni Ekonomi Ve Yeni Ekonominin Temelleri
Oturum 1: Döngüsel Ekonomi Ve Sürdürülebilirlik Kavramı
Oturum 2: İnovasyon Yönetimi
Oturum 3: Yeni Ekonomide Uzgörü Yöntemleri Ve Trend Analizleri
Oturum 4: Finansal Teknolojiler Ve Blokzincir Uygulamaları

Dijital Pazarlama Ve Markalaşma Stratejileri 
Oturum 5: Dijital İş Modelleri Ve Girişimcilik 
Oturum 6: Dijital Pazarlama Yönetimi 
Oturum 7: Dijitalde Markalaşma Stratejisi 
Oturum 8: Dijital İletişim Ve Sosyal Medya Araçlarının Yönetimi

Dijital Dönüşüm, Endüstri 4.0 ve İnovasyon ile ilgili kavramların ve yöntemlerin kavranması
Sürdürülebilir Kalkınma ve İlgili Kavramların ve Yöntemlerin kavranması
Yöneticilerin ve ilgili departmanların Yeni Ekonomi dinamiklerine ilişkin kavram hakimiyetinin sağlanması ve Strateji oluşturulmasına yönelik yetkinlik oluşturulması
Yöneticilerin ve ilgili departmanların Dijital araçların Dijital Pazarlama Stratejisi ile ilişkilendirilerek kullanılması bilgisinin kavranması

•    Her düzey yönetici
•    Takım liderleri ve departman yöneticileri, üst düzey yöneticiler
 

Prof.Dr. Figen Yildirim

Pazarlama alanında Profesör ünvanı ile üniversitelerde görev yapmaktadır. Birçok lisans ve lisansüstü programın tasarım, müfredat geliştirme ve kalite iyileştirme süreçlerinde bizzat yer almaktadır. Uluslararası ticaret, pazarlama, markalaşma, öğrenme, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme başta olmak üzere birçok Avrupa Birliği, kalkınma ajansı ve kamu projesinde uzman veya koordinatör olarak yer almıştır. Özel sektörde kapsamlı deneyimine sahip olup, ağırlıklı olarak Hızlı Tüketim Ürünleri olmak üzere çeşitli sektörlerde çalışmıştır. Araştırma alanları tedarik zinciri yönetiminde sürdürülebilirlikte pazarlama, perakende sektörü, sağlık turizmi, uluslararası ticaret, dijital pazarlama ve marka yönetimidir. Birçok farklı alanda iş geliştirme uzmanı ve marka danışmanı olarak hizmet vermeye devam etmektedir.


Dr. Öğr. Üyesi Merve Yurdabak

Dr. Öğr. Üyesi Merve Yurdabak, Yönetim Bilişim Sistemleri (MIS) alanında akademisyen olup, Marmara Üniversitesi Pazarlama alanında doktora derecesine sahiptir. Londra’daki Kingston Üniversitesi’nden Business IT alanında yüksek lisans derecesi ve Yeditepe Üniversitesi Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri alanında lisans derecesi bulunmaktadır. 

Günümüzdeki araştırmaları dijital dönüşüm, dijital pazarlama ve blokzincir teknolojisi üzerine yoğunlaşmaktadır. Disiplinler arası akademik ve profesyonel geçmişi doğrultusunda, modern iş dünyasında teknolojinin dönüşümünü ve stratejik BT yönetimi ile dijitalleşme süreçlerinin sektörler üzerindeki etkilerini araştırmaktadır. Bu kapsamda, dijital teknolojilerin iş modellerine entegrasyonu, veri odaklı karar alma süreçleri ve işletmelerin dijital stratejileri üzerinde çalışmaktadır.

Yönetim bilişim sistemleri alanında lisans düzeyinde, dijital pazarlama alanında yüksek lisans düzeyinde dersler vermekte ve tez danışmanlığı görevlerini yürütmektedir. 


Bilgi Formu

Eğitim Süresi

2 Gün

Eğitim Tarihi

07 Nisan 2025

Eğitim Yeri

İstinye Üniversitesi Vadi Kampüs